Omlouvám se za neodborné vyjadřování, nejsem v právních vztazích kovaný. SVJ jako práv.osoba dostala půjčku od magistrátu. Na každého tedy vychází díl půjčky, kterou se zavázal každý splatit a to měsíční splátkou do fondu oprav (resp. na účet svj, které to po naspoření cílové částky vrátí magistrátu) Financování bylo zajištěno u magistrátu s tím, že v domě byli všichni majitelé (bez hypoték) započala se rekonstrukce a po nějakém měsíci rekonstrukcí se šlo opět na magistrát podepsat smlouvu o půjčce. Jenže během pár měsíců co už probíhala reko se změnilo 5majitelů. Magistrát řekl, že bohužel když se změnili majitelé (kteří nyní mají hypotéku), tak těm nemůže půjčku poskytnout. Magistrát poskytuje půjčku svj, ale zve si každého člena zvlášt k podpisu. Tedy teď chybí za 5majitelů finance na zaplacení firmě co dělá reko. Tudíž představenstvo požaduje, aby majitelé s hypo složili částku jednorázově na účet svj. Ostatní budou spořit měsičně do fo (účet). Snad je to více srozumitelné. Čelnové svj se pouze zavázali za placení měsíčně do fo (účet) do cílové částky pro magistrát. Jsou tito majitelé s hypo povinni složit jednorázově částku pro firmu? Nebo za to nese odpovědnost svj tedy všichni majitelé? A jak to řešit. Díky
Poslední komentáře