Dobrý den, v tom případě by byla pravděpodobně nejoptimálnějším řešením kombinace softwaru na správu + účetní program. Nebo SSB2000+SSBFIN.
Rozsah požadovaných výstupů bude obsáhlejší a i když by bylo možno použít např. SIMPLE+tabulky v Excelu, je profi řešení komfortnější.
Vše je i o finančních prostředcích, které jsou k dispozici.
Jednoznačnou odpověď Vám nedám, nevím, zda jste profesionální účetní, jakou máte v účetnictví praxi, představu o fungování SVJ…. To jsou faktory, které dle mého názoru ovlivňují výběr.
Všechny zmiňované programy vyžadují počáteční „nakrmení daty“, což může být časově náročné.
I v účetním programu lze sledovat předpisy/platby po jednotlivých bytech (vést je jako střediska).
Program pro správu Vám to udělá automaticky a při propojení s účetním programem i zaúčtuje.
Pokud využíváte internetové bankovnictví a máte výpisy ve formátu, který lze načíst do účetního programu ušetří Vám to spoustu práce, nutností je správné používání VS ze strany vlastníků.
Mám osobní zkušenost s SSB2000, včetně účetní nástavby (je to kolos :-) ), MRP, Pohoda, SBN (od VYDAS), SIMPLEUCTO. Každý program má své pro i proti.
karelh
Poslední komentáře