Dobrý den, mohu konstatovat, že je to poprvé, kdy se podobné dikuse účastním. Nicméně po přečtení Vašeho dotazu a následných reakcí, připomínájící spíše účetní kreace, se pokusím Vám nastínit, jak z tohoto „problému“. V měsíčních zálohách máte jistě nějakou položku, označenou např.ostatní služby. Do této položky tedy dejte veškeré náklady označené pro účetní jako administativní, tedy si prokazatelné náklady na telefonní služby. Nevím o aktuální úpravě účetní legislativy, ale faktury na telefonní služby vystavené na mé jméno, mi účetní bez problémů zaúčtovává. Jen pro zajímavost, v průběhu mé funkčního období (jsem ve funkci 7. rok)jsme již 2krát změnili správce domu, tedy i účetní, takže se opravdu nedovnímám, že bychom museli čekat na nějakou kontrolu či účetní audit.Budete-li si přát tento námět více konkretizovat,napište.
Poslední komentáře