Změna správce
Jsme vznikající malé SVJ.(9+1) Prosím o sdělení, jaké dokumenty máme požadovat od stávajícího správce.Původní vlastník – město je současně i skutečným pánem správce a to je ,jak jsem pochopil z celé diskuse, ta nejhorší kombinace.Proto se chceme osamostatnit.Jsou mi jasné např. poslední revizní zprávy, stavební dokumentace, účetnictví apod. Ale ucelený přehled by nám pomohl. Děkuji. Tomáš K.
Hlavně se se svým současným správcem domluvte na termínu předání správy. Nejlépe ke konci účetního období, pravděpodobně k 31.12. A vyžadujte předání veškeré dokumentace týkající se vašeho SVJ. Dokumenty technické, organizační a ekonomické. Jana1
Děkuji všem za dobré rady, zejména panu G.X. za přesný odkaz.Jen pro krátké vysvětlení.Náš dům je z r.1911 a navíc v památkově chráněné zoně.Tak máme v něčem starostí méně(ÚT,TÚV,výtahy apod) a v něčem starostí více(hasiči, památkáři) Proto jsem nehledal v problematice předávání od developera.Teď se ale orientuji.Ještě jednou díky. Tomáš K.
Máte naprostou pravdu že nechcete byt pod správcem a.s. města.Požadujte : ( protokol o výměně vodoměrů a všech měřidel v domě a jejich stavy.)
Poslední komentáře