Zápis ze schůze a ostatní
Dobrý den prosím o informaci zkušenější:
ve stanovách našeho SVJ je uvedeno-zápisy ze schůzi jsou uschovány u předsedy SVJ a jsou k nahlížení zapůjčeny. Je tedy potřeba zápis ze schůze dle zákona či bodu ve stanovách dávat všem majitelům byt.jednotek v našem SVJ ? A pokud ano,do kdy ? Ohledně peněz za zálohy na opravy domu (fond oprav) správní režie či výplatu statutárům-jak často dáváte soupis třeba na nástěnku ? 1× za 3 měsíce nebo jen jednou za rok ? Jak je to prosím u Vás a jak se to hlavně dělat opravdu má. Moc děkuji za příspěvky,Franta.
F:Je tedy potřeba zápis ze schůze dle zákona či bodu ve stanovách dávat všem majitelům byt.jednotek v našem SVJ?
P:Zda musíte předávat zápis v písemné podobě všem byste měli mít ve stanovách. Jinak Vám to žádný předpis neukládá.
F:A pokud ano,do kdy ?
P:Odpověď může být zase jen ve stanovách případně v usnesení shromáždění. Zde odpověď nenajdete. :-))
F:Ohledně peněz za zálohy na opravy domu (fond oprav) správní režie či výplatu statutárům-jak často dáváte soupis třeba na nástěnku? 1× za 3 měsíce nebo jen jednou za rok?
P:Viz Vaše stanovy.
F:Jak je to prosím u Vás a jak se to hlavně dělat opravdu má.
P:Dělat se to má podle stanov. U nás to děláme i nad rámec stanov tak, že
a)zápisy ze shromáždění a výboru zasíláme těm, kdo předali emailové adresy. Pro ostatní jsou zápisy vyvěšovány do vývěsek v jednotlivých vchodech. Dále jsou materiály uloženy u pověřeného člena výboru, který má 1× týdně „úřední hodiny“.
b)hospodaření probíráme 1× za Q na výboru, je součástí zápisu z výboru a tak putuje emailem a na nástěnku. Čím více údajů poskytnete členům, tím méně Vás budou „obtěžovat“ dotazy. I když i u nás máme samozřejmě výjimky. :-))
Hezký den!
Pavel
Poslední komentáře