Uzemnění plynu

Vložil Rarach (bez ověření), 2. Květen 2013 - 16:49 ::

Dobrý den, přesto, že byla v minulosti prováděna revize plyn.zařízení v jednotlivých byt. jednotkách v domě SVJ,( mimochodem se i prováděli odečty spotřeby plynu) nebylo uzemnění u plynoměru v některých byt.jednotkách. Kdo nese zodpovědnbost za nezajištění uzemnění plynoměru( přes prováděné revizní kontroly)- samotný revizní technik,který toto nezapsal do revizní zprávy správci budovy k odstranění závady? Nese zodpovědnost i objednavatel, kdo zaplatil fakturu reviznímu technikovi za přitom nekvalitně provedenou práci? Děkuji.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Jandus (bez ověření), 3. Květen 2013 - 16:29

    „Uzemněním“ u plynoměru myslíte patrně vodivé překlenutí plynoměru. Protože je plynoměr až za hlavním bytovým uzávěrem, nese za překlenutí odpovědnost majitel bytu.

    Vložil Krobot (bez ověření), 3. Květen 2013 - 15:53

    podléhají pouze jediné revizi a to výchozí. Pokud není dodávka plynu přerušena na dobu delší 6 měsíců nebo nebyl do instalace proveden zásah není důvodu provádět další revize. Za stav zařízení sice odpovídá vlastník, ale za zhotovení podle schváleného projektu její zhotovitel a revizní technik, který ve výchozí revizi označil zařízení za schopné bezpečného provozu. Pracovník provádějící odečet obchodního plynoměru nemá právo ani povinnost cokoliv „revidovat“.

    Vložil salvador, 3. Květen 2013 - 4:57

    Za bezpečnost a stav zařízení zodpovídá vždy jeho provozovatel.

    Vložil penik, 2. Květen 2013 - 18:45

    Na co by nám byli odborníci, když by si to dovedli udělat objednatelé? Podle mě objednatel vůbec nemusí být znalý problematiky a proto si objednal odborníka.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".