Uzemnění plynu
Dobrý den, přesto, že byla v minulosti prováděna revize plyn.zařízení v jednotlivých byt. jednotkách v domě SVJ,( mimochodem se i prováděli odečty spotřeby plynu) nebylo uzemnění u plynoměru v některých byt.jednotkách. Kdo nese zodpovědnbost za nezajištění uzemnění plynoměru( přes prováděné revizní kontroly)- samotný revizní technik,který toto nezapsal do revizní zprávy správci budovy k odstranění závady? Nese zodpovědnost i objednavatel, kdo zaplatil fakturu reviznímu technikovi za přitom nekvalitně provedenou práci? Děkuji.
„Uzemněním“ u plynoměru myslíte patrně vodivé překlenutí plynoměru. Protože je plynoměr až za hlavním bytovým uzávěrem, nese za překlenutí odpovědnost majitel bytu.
podléhají pouze jediné revizi a to výchozí. Pokud není dodávka plynu přerušena na dobu delší 6 měsíců nebo nebyl do instalace proveden zásah není důvodu provádět další revize. Za stav zařízení sice odpovídá vlastník, ale za zhotovení podle schváleného projektu její zhotovitel a revizní technik, který ve výchozí revizi označil zařízení za schopné bezpečného provozu. Pracovník provádějící odečet obchodního plynoměru nemá právo ani povinnost cokoliv „revidovat“.
Na co by nám byli odborníci, když by si to dovedli udělat objednatelé? Podle mě objednatel vůbec nemusí být znalý problematiky a proto si objednal odborníka.
Poslední komentáře