Reklamace

Vložil dada, 14. Duben 2011 - 15:25 ::

Dobrý den, dostali jsme vyúčtování služeb 2010.Je možné a platné,aby si firma dala do vyúčtování dodatek:Reklamace potvrzeného stavu vodoměrů a měřidel.top.nákladů nebude akceptována. Na konci roku přišli opsat stavy na měřidlech u topení,já je podepsala a až nyní jsem zjistila,že digitální měřič nefunguje tak jak má.Znamená to,že reklamace nebude přijata? Mám právo se bránit.Předem děkuji za radu Dada

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil BoBo (bez ověření), 15. Duben 2011 - 10:19

    Asi takhle – pokud jste stav podepsala, dá vám docela dost práce reklamci vyřídit úspešně. Nicméně, zkusit to můžete, dokazování je ale vaše záležitost. Reklamace nemusí být úspěšná.

    Vložil penik, 14. Duben 2011 - 17:45

    A jak jste poznala, že měřič nefunguje jak má?

    A ten měřič nefungoval jak má i v době odečtu? Proč jste to podepisovala?

    Vložil dada, 14. Duben 2011 - 19:35

    Naměřené hodnoty jsou stále stejné jako při opisu, přestože topím.Měřič má dvě hodnoty.Hodno­ta,která se načítá je od 1.2011 přes 2.tis.což je nesmysl.měř.E-ITN10

    Vložil karelh, 14. Duben 2011 - 19:56

    Dobrý večer, pokud máte uváděný měřič ukazuje hodnotu za minulé období, a to se již nemění. Po celý rok 2011 bude stejné. Měnit se bude hodnota za letošní rok, nevím v jaké místnosti a jak velkém radiátoru máte naměřeno přes 2000 dílků, ale nesmysl to být nemusí. Blíže http://www.techem.cz/…/index.phtml , na reklamaci máte právo, záleží co bude jejím předmětem, nelze dle mého (ale nejsem právník) omezit právo jiného (na reklamaci) takovouto formou. Pokud jste podepsala stavy a ty souhlasí na náměr, pak nechápu co chcete reklamovat. Je-li indikátor nefunkční nebude takto provedené vyúčtování platné. podekarelh, svjka­rel@seznam.cz

    Vložil dada, 15. Duben 2011 - 15:26

    Na každém měřiči máme stavy těžce přes 2–3tisíce.Ty se zobrazovaly už v průběhu loňského roku.Pokud vím, na topnou sezónu 2011, by měl každý měřič načítat od nuly.Není možné, abych měla protopeno za 3.měsíce, stejně jako za rok.Proto ten důvod k reklamaci.

    Vložil penik, 15. Duben 2011 - 15:43

    Otázkou je, zda odečítáte správné hodnoty. Nesušíte na radiátoru prádlo?

    Vložil dada, 15. Duben 2011 - 17:37

    Prádlo opravdu na radiátoru nesuším a hodnoty jsou na měřidle jen dvě.Je to ten starší typ měřiče, který se nevymačkává. Děkuji za názory,obrátím se v PO. na firmu.

    Vložil Zahradník (bez ověření), 15. Duben 2011 - 19:00

    Doporučuji, najít si na internetu popis měřiče a seznámit se s funkcemi. Viz číslo měřiče, odečet k 31.12., průběžný odečet, kontrolní číslo. To závisí na typu, ale v podstatě je to u všech (elektronických). Pravděpodobně nemáte jen jeden měřič. Myslím tím, že máte víc radiátorů osazených tímto měřičem. Porovnejte hodnoty mezi nimi. V případě, že zjistíte nesrovnatelnosti, zjistěte si kontakt na firmu, která měřiče instalovala a proberte s nimi Váš problém. Určitě budou ještě v záruce. Zahradník

    Vložil rivr, 15. Duben 2011 - 7:32
    cit.(): „…ale nesmysl to být nemusí. Blíže …“
    nejblíže to bude zde: E-ITN10
    rivr

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".