Proč banky vyžadují dotykový telefon?
Prosím někoho znalejšího o odpověď, proč banky nově vyžadují instalaci jejich „aplikace“ v dotykovém telefonu nebo tabletu a nestačí jim počítač. Instalovat cokoliv (i od banky) je potenciálně rizikové, tj. přesně naopak, než banky tvrdí, když tento svůj požadavek odůvodňují právě bezpečností.
(Ne všechny. Dotaz se týká těch, které takto postupují.)
Pane Anonymous, Váš dotaz se týká internetového nebo mobilního
bankovnictví?
V případě mobilního bankovnictví se bez „chytrého“ mobilu a
speciální bankovní aplikace z pochopitelných důvodů nikde neobejdete.
V případě internetového bankovnictví stále existuje banka (banky?), kde
vám stačí obyčejný tlačítkový mobil. Stačí jen hledat.
Jinak váš dotaz směřujte lépe přímo na příslušnou banku/banky, tam
vám odpoví fundovaněji.
Ono to je trochu jinak. Bankám nestačí dotykový telefon. Banky vyžadují jenom některé modely, které navíc vyžadují opakovaně vyměňovat. Každá banka má navíc jiné požadavky.
https://www.penize.cz/…pro-aplikace
Nestačí jim updatovat software, požadují výměnu hardware. A to se vyplatí.
protože nechtějí za klienty senily zpátečníky?
prostě si vyberte kde vám to vyhovuje, nechcete přece stále vodit za ručičku?
spousta z nich má variantu placených autorizačních SMS (na dožití pro ty zkostnatělé klienty)
Poslední komentáře