Poplatek za přihlášení do internetového bankovnictví
Česká spořitelna nově účtuje 2,50 Kč za každé přihlášení do internetového bankovnictví.
Účtuje podobný poplatek nějaká jiná banka?
ČS nejprve vyhnala lidi z poboček a potom jim zpoplatnila přihlášení do internetového bankovnictví.
Tento drobný poplatek je vykompenzován změnou loga
https://www.penize.cz/…jen-prodavat
Pochopte, že jiné banky sice tento poplatek neúčtují, ale zase nemění logo. Chápete?
No já nevím, podle mne nikoli za „přihlášení“ ale za přihlašovací SMS. Já platím 5Kč/SMS. Ale prý si můžete pořídit elektronický George-certifikát nebo klíč nebo co … a pak je to „zdarma“.
„zdarma“ znamená, že si musíte na svoje náklady pořídit smartfone ne starší než 2 roky, jinak ta CSAS-app-ka (pro Android) nefunguje. Jestli i pro Apple, to nevím. No a pak musíte pouštět pravidelně všechny (virové) aktualizace – jinak to opět jde do kytek.
No a 70+ a ZTP a VIP to mají „zadarmo“ (tedy „prý“ … já nespadám do této skupiny). Takže to té většině, co to používat musí, to hodně pomůže :) :) :)
Pokud vím, alespoň nás na pobočce CSAS pobíhají šimpanzice. Pokud se Vám nelíbí, že je obsazen pouze 1-stůl ze dvou a že se druhá šimpanzka (co tam z nudy zal9vala kytky) nudí, zkuste jim něco říci aby hnuly svými tlustými zádelemi a obviní Vás z narušování atmosféry a hned volají svoje gorily a erární švestky (přitom jde jen o to, že čekací doba na zadání příkazu na převod z CSAS do banky v Berlíně šimpanzce trval slabých 85 minut … pak jsem vyběhl na čerstvý vzduch abych nezačal řvát a byl konec prac. doby pobočky).
Na margo: pokud se u nás na pobočce zeptáte, zda by nemohl přijít ještě další „zaměstnanec“ aby se to urychlilo, dozvíte se, že nemáte být sprostý, že zde pro Vás dělají maximum možného a makají nejrychleji jak mohou a umí … a že si vše „máte řešit v klidu z domova“…
tak asi takhle.
„„zdarma“ znamená, že si musíte na svoje náklady pořídit smartfone ne starší než 2 roky“ (Vložil Milan50 (bez ověření), 11. Únor 2023 – 23:07)
Pořídit chytrofoun nestačí. Ještě si musíte platit internetové připojení. Až potom je to teprve zdarma.
Prý je možné nějak mít androidí aplikace na desktopu. Zkoušel to někdo?
Tak to mne se zase pracovnice na pobočce ujala ochotně. To se musí nechat. I oblečená byla slušně.
Nejpve si ochotně si prohlédla můj občanský průkaz.
Ochotně se mne zeptala na poštovní směrovací číslo, které v občanském průkazu není uvedené.
Potom mi ochotně vysvětlila, že ta správná pracovnice na pracovišti není.
Potom mi pracovnice ochotně vysvětlila, že je zde nová a takovouto věc nedokáže vyřešit, ani převzít či zadat k vyřešení.
Potom si ochotně přizvala na pomoc zkušenější kolegyni.
Ta mi sdělila, ať se podívám za sebe, kolik lidí zdržuji, a ukázala mi dveře.
Stalo se v únoru 2023 v nejmenovaném krajském městě.
Poslední komentáře