Odpovědnost za provoz měřičů
Výbor nakoupil měřiče tepla na radiátory a následně prodal vlastníkům.Problém spočívá ve vlastnictví.Měřiče se staly majetkem jednotlivých vlastníků.To mimo jiné znamená nést odpovědnost za jejich provoz.Přitom výbor odmítá předat účtenku,návod k obsluze,záruční list.Takže ani nevím zda se uskutečnil zisk.Co je možné v tomto případě dělat? Martin Sakal
S trochou žertu : „Nebuďte líni a třiďte odpad“, bez žertu : „Přemýšlejte o tom na co myslíte, když něco podepisujete a jaké to má dopady“.
Vyměňte výbor a čtěte články v horní liště „Diskuse“. Jedině tak se poučíte.
Vaše odpověď je laciná a nekorektní.Nic neřeší.V mém příspěvku není nic řečeno o podpisování při prodeji měřičů. Je to stejné jako když v obchodě nakoupíte nějakou věc, zaplatíte ji a následně vám prodavač řekne: nedám vám účtenku,návod k obsluze,záruční list.Co uděláte? Nemáte-li řešení,raději se zdržte svých výkladů.Sakal
Vážený pane Sakale, mrzí mě, že se Vás můj příspěvěk dotkl a že jste ho nepřijal jako odlehčení s trochu humoru a s určitým nadhledem ale ani jako dobře míněnou radu s odkazem, kde najdete informace k vašemu dotazu.
Vemte prosím na vědomí, že všichni jsme se zpočátku učili využívání funkcí, které tento portál nabízí. Čím dříve si to vyzkoušíte, tím méně zde bude dokonečna se opakujících dotazů. Myslíte si, že je nějakou povinností, těch co se zúčastňují této diskuse, věnovat neustále svůj volný čas a zadarmo, kolem dokola odpovědím z kterých je patrné jediné : „Neznalost pravidel, kterými se řídí vlastnictví bytů“. „Vodění za ručičku, formou odpovědí zadarmo“ až pod nos, není lékem na „tuto nemoc“ příliš zakořeněnou ve společnosti a nevede ani ke zvýšení odpovědnosti vlastníků vyplývající „z vlastnictví“.
Dle mého názoru je lepší cestou na zlepšení uvedeného stavu „nemoci“, pomoc odkazem na zdroj informací pro vyhledání odpovědí na zde kladené dotazy. Dozvíte se přitom mnohem víc. Ano chce to čas a „Čas jsou peníze“, pro každého z nás. Někteří to pochopili a za takové odkazy i poděkovali.
Na tomoto protoru je spíše třeba si vyměňovat názory a zkušenosti v záležitostech, které ZoVB dostatečně neřeší nebo neupravuje, pokud možno bez výlevů emocí a vulgarit.
Věřím, že výše uvedené přijmete jako „dobrou radu nad zlato“, která vás nasměruje na místo, kde můžete najít odpověď na Váš dotaz ale i mnoho dalších, neméně užitečných. Teprve poté, případně sdělte svou zkušenost a opakovaně i dotaz. Přeji Vám trochu trpělivosti, „přináší růže“ a věřte, že myslím tentokrát svůj laický „výklad“ zcela vážně ale i upřimně, jako nejlepší „řešení“ pro nejen Vás ale i některé ostatní.
Poslední komentáře