Možná chyba při výměně vodoměru

Vložil Emma (bez ověření), 4. Květen 2020 - 18:49 ::

Dobrý den chci se zeptat bohužel má chyba 26.9.2019 byl meneny vodoměr, je možná že byl špatně opsany konečný stav já nekontrolovala podepslaa, nějak jsem to ne hlídala. No bum vyúčtování za 2 měsíce 110 kb teplé vody Předtím za 9 měsíců 46 kB Ptali se mě zdá jsem z výměny byla, bohužel Tak me zajímá, zda ta firma má někde zapsaný v pc nebo někde konečný stav vodoměru než přišel ke mě do bytu, nebo rovnou někde vytáhnou nápojiřídí se podle toho papíru? Protože od ledna do dnes je tam 20 kubíků takže nemožné aby za 2,5 mesice bylo 110 celkové 2 krat víc než vždy Kdyby byl špatně opsany to číslo tak by to sedělo jako každý rok po 7 let.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil uf (bez ověření), 5. Květen 2020 - 10:00

    Tady ne server kde mluvit česky, srozumitelna. Blabol vaše , nedat sebe na porozumět. Ja snažit vám, že nerozumět co „kb“ vy chapat jako dobre?

    Pokud vy nekontrolovat co podepsat, že spotřebiovat voda teple za soused nebo tak, pak nedivit vy že vysledek nedobrý. Pak kdokoli moct vytahnout neco z PC nebo papír co napsat na chodba se školní děti.

    Vice rada chytrá, asi nedostat. Zde ani jindy.

    Vložil Laky (bez ověření), 5. Květen 2020 - 14:18

    Požádejte ihned písemně o podklady vyúčtování podle paragrafu 8 zákona o službách, nejpozději do konce května, konkrétně odečítací protokol při výměně vodoměrů.

    Tím by se měla současně prodloužit i lhůta k reklamaci vyúčtování.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".