mokrý strop
situace: Nájemníci nede mnou mají neustále problém s vodou tj. pravidelně 2× do měsíce mám mokrý strop v kuchyni. Uz jsem to dal i na pojišťovnu zaplatili, nehodlám to ale přemalovávát neustále. Majitel bytu je asi 100 km vzdálen. Několikrát mu to bylo telefonicky oznamováno ať stím něco dělá. Nájemníci by to i opravili ale majitel nechce dát slevu na nájmu. Dotaz zní: Jak bych měl dále postupovat, podat žalobu?
Je třeba postupovat v několika krocích:
(1) Nejprve prokazatelně vyzvat k odstranění závady a vyzvat k písemnému oznámení, že závada byla ostraněna. Poskytnout přiměřenou lhůtu.
(2) Nebude-li ve lhůtě odstranění závady písemně oznámeno, neprodleně zajistit odstranění závady na vlastní náklady a prokazatelně vyzvat k úhradě nákladů do tří dnů.
(3) Nebudou-li náklady uhrazeny, žalovat na zaplacení včetně příslušenství a nákladů řízení. Pro urychlení řízení navrhnout vydání platebního rozkazu.
Kristýna
Poslední komentáře