mokrý strop

Vložil cibez, 31. Květen 2010 - 19:44 ::

situace: Nájemníci nede mnou mají neustále problém s vodou tj. pravidelně 2× do měsíce mám mokrý strop v kuchyni. Uz jsem to dal i na pojišťovnu zaplatili, nehodlám to ale přemalovávát neustále. Majitel bytu je asi 100 km vzdálen. Několikrát mu to bylo telefonicky oznamováno ať stím něco dělá. Nájemníci by to i opravili ale majitel nechce dát slevu na nájmu. Dotaz zní: Jak bych měl dále postupovat, podat žalobu?

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Kristýna (bez ověření), 31. Květen 2010 - 20:01

    Je třeba postupovat v několika krocích:

    (1) Nejprve prokazatelně vyzvat k odstranění závady a vyzvat k písemnému oznámení, že závada byla ostraněna. Poskytnout přiměřenou lhůtu.

    (2) Nebude-li ve lhůtě odstranění závady písemně oznámeno, neprodleně zajistit odstranění závady na vlastní náklady a prokazatelně vyzvat k úhradě nákladů do tří dnů.

    (3) Nebudou-li náklady uhrazeny, žalovat na zaplacení včetně příslušenství a nákladů řízení. Pro urychlení řízení navrhnout vydání platebního rozkazu.

    Kristýna

    Vložil cibez, 31. Květen 2010 - 20:20

    Děkuji za vyčerpávající odpověď

    Pazdera

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".