Kotel Cen/ 20 byt. jednotek
Dobrý den,
jaké ceny se pohybují u vás pokud máte podobný rozsah služeb?
12 x zpracování 20ti položek z výpisu (1položka = byt)
20 x vytisknutí vyúčtování roční (1× za rok pro byt)
20 x vytisknutí plat.pokynů (1× za rok pro byt)
příjem fakur 6ks/za rok (voda,elektrika,sekaní,drobná opravy,revize) vydaná faktura žádná
Vychází to na 2–3 dny práce
svj výbor dočasně bez výplaty za ztráty, takže nic teplá voda rozúčtování nic topení nic, maj přímotopy
Jaká je cena u obyč. účetní a u SBD profíků? Jaká je vaše zkušenost?
a zda byste za toto zaplatili 40tis/ročně
Jak už jsem psal v duplicitním tématu:
Nejlevnější (a přitom kvalitní) firmy tady u nás to dělají za 120 Kč/jednotka/měsíc, což jestli dobře počítám dělá 28.800 Kč/rok.
U velkých se s váma nikdo dohadovat nebude, u těch menších (hlavně OSVČ) by asi šlo o ceně jednat, ale o moc níž vám asi nikdo nepůjde.
Odpověď uvítáme takto i my klasik účetní, rozsah podobný,15–20tis, 3 dny práce, Kraj Olomouc nebo okres
Tážete se, zda částka 40 000 Kč/2–3 dny práce je přiměřená. Odpovídá to 300 000 – 450 000 Kč/měsíc.
Pokud se jedná o práci generálního ředitele České pošty, je částka nízká.
Pokud se jedná o práci advokáta, je částka přiměřená.
Pokud se jedná o práci člověka s průměrným výdělkem, je částka vysoká.
Rád jsem pomohl.
Proboha, jestli zde odepisují lidé z SVJ, tak rychle pryč. To je výpočet -))) z nepochopení. ha haaaaaa
My podobné jako Hořovice. Je nastavený standard a spočítání vody v excelu, takže rychlá záležitost. Zápis do PC atd. Takže + 20× zápis do PC a vytisknout jedenkrát za rok jako vy. Takže i s tímto do 15ti tis.
My bychom takovou částku nezaplatili ani náhodou. Toto není ani 3 dny práce, pokud máte digi vodoměr, jakožto, že ano. Do 15ti tis. se musíte vejít i s pojištěním čili 7mou fakturou.
co má digi vodoměr společného s vedením účetnictví? neznám nikoho, kdo je ochoten vést účetnictví pod 2000 měsíčně, bez ohledu na počet dokladů. nejde přece jen o počet dokladů. je třeba pořídit program, PC, atd atd… pokud se to tazateli zdá moc, nic přece nebrání, aby nabídl své služby za jím akceptovatelnou cenu, tedy pár kaček.
Naddiskutéři zde uvádí, že přiměřená částka je do 15 000 Kč/rok. To při 20 bytech činí 15 000 Kč/rok/20 bytů/12 měsíců = 62,50 Kč/měsíc/byt. Za tuto cenu účetnictví sotva někdo bude dělat.
15tis je 625Kč na hodinu pro celý dům. možná tam chybí už jen zmínka, vytisknutí rozvahy, účetní závěrky. Také by mne zajímalo, kolik hod v reálu to zabere, ale píší tři dny asi z vlastní praxe.
Mohl jste to rozdrobit na setiny času, aby odměna vypadala lépe. Ten dotaz 3dny práce 15tis nebo 20tis nebo 40tis při o 50% menším rozsahu práce oproti jiným bytům je zajímavý a věcný.
62,50 Kč/Byt Nebavíme se zde o odměnách pro výbor. 15tis/3dny práce pro účetní i s dovolenou. Přečtěte si rozsah koordinací kolem toho.
Poslední komentáře