1500 Kč poplatek za reklamaci?
Dobrý den,
chceme reklamovat měřiči tepla, nainstalované loni společnosti INMES. Oni za to chtěji poplatek 1500 Kč, a hrozi, že špatné měření v sezoni topení vůbec neuznají. Maji k tomu nějake podklady?
my jsme totiž měli radiator v kuchyni stale vypnutý, a při tom měřič něco napočital. Během leta měřič v ložnici také něco napočital, ale přece je to nesmysl, my jsme netopili v letě! (rádiatory máme na nule, takže automatický by se nemohl zapnout i kdyby mistnost se ochladila)
Pomůžte nam, prosím! Predem děkuji, Diána
Mate pomerovy meric, platite za tepelny komfort, jestli mistnost ohreje slunce a merak nacte jednotky za teplo, tak se tak stane vsem.Neohreje se pouze vas byt, ale vsem stejne. Na vstupu zadna spotreba nevznikla mimo topnou sezonu. I topeni, ktere netopi nemaji na „meraku“ nulu.
- jste vlastník v SVJ nebo nájemník nebo vůbec nejste v SVJ?
- jste li v SVJ reklamujte u SVJ a INMES budete mít „v paži“.
- pokud Vám bylo dodáváno teplo i v létě, nechte si předložit jako
podklady k vyúčtování ty dny – kdy poklesla teplota pod hodnotu dle
§2/2. Na základě toho může být proveden propočet kolik GJ Vám mělo být
dodáno oprávněně a následně provedení rozpočtu na jednotlivé
spotřebitele pro zjištění skutečného nákladu za konkrétní dny
vytápění.
Až se k té částce dopracujete, zvažte zda se s dodavatelem budete soudit
(tedy pokud můžete a jste odběratelem – ve Vašem případě to ale spíše bude SVJ)
Lepší rada bude pro příště: vymontujte termohlavice
a termoventily uzavřete na 100% a zbavíte se alespoň Vaší spotřební složky (mít „radiátory na nule“ NESTAČÍ !).
Poslední komentáře