- cit.„…si někteří vlastníci zřídili etážové topení…“
- Podle mne, znamená odpojení od CZT – změnu stavby (změna z CZT na etážové topení) o které je nutno hlasovat dle §11/5 ZoVB – tj. 100%.
- jedna věc je teorie a druhá: co udělat pro nápravu kolizního stavu:
- podle mne problém bude řešen Vyúčtováním. Hlasování Vlastníků
nemůže mít vliv na to zda se chtějí řídit podle Vyhlášky-372 nebo
nikoli pokud se nedohodli na změně způsobu vytápění (v SVJ).
- podle mne problém bude řešen Vyúčtováním. Hlasování Vlastníků
nemůže mít vliv na to zda se chtějí řídit podle Vyhlášky-372 nebo
nikoli pokud se nedohodli na změně způsobu vytápění (v SVJ).
- cit.„…Jejich vlastníci si odsouhlasili, že se na nákladech na
vytápění budou podílet pouze 1%…“
- mám za to, že toto jasně přesahuje rámec volnosti dle §9a/2 ZoVB kde
je uvedeno že cit.„…rozúčtování cen služeb stanoveno
zvláštním právním předpisem…“. Tímto předpisem je pro
domy s CZT (a jak uvádíte i názor SÚ je, že CZT je stále
zachováno) Vyhláška 372/2001.
- mám za to, že právě zde je aplikována trochu hodně pochybená
„svoboda hlasování“ rozhodnout o metodě předpokládané v §4/3 Vyhl-372 a
o hranicích §4/4
Vyhl-372. Ovšem zmíněné „výpočtové metody“ v musí být tak
jako tak v souladu nejen s psaným zněním §4/3 a §4/4 ale také §13/7 ZoVB.
A zde je jasné, že tomu tak není.
- usnesení těch 62.5% má tento důsledek: sniží podíl RTN pro jmenované
na absolutně pouhých 10%
- procesně je tedy stávající usnesení v rozporu s §4
Vyhl-372. Pokud by bylo usnesení opraveno tak, že by POUZE upravilo způsob
pro §4/3
Vyhl-372 – pak je ale v rozporu minimálně s §13/7 ZoVB
- procesně je tedy stávající usnesení v rozporu s §4
Vyhl-372. Pokud by bylo usnesení opraveno tak, že by POUZE upravilo způsob
pro §4/3
Vyhl-372 – pak je ale v rozporu minimálně s §13/7 ZoVB
- mám za to, že toto jasně přesahuje rámec volnosti dle §9a/2 ZoVB kde
je uvedeno že cit.„…rozúčtování cen služeb stanoveno
zvláštním právním předpisem…“. Tímto předpisem je pro
domy s CZT (a jak uvádíte i názor SÚ je, že CZT je stále
zachováno) Vyhláška 372/2001.
- cit.„…podat určovací žalobu…“
- Affirmanti incumbit probatio – „kdo tvrdí, dokazuje“
- pro Vyúčtování dožádejte VĚŠKERÉ vstupní listiny, které
jakýmkoliv způsobem souvisí s náklady na uvedené Vyúčtování
(dodavatelské FA; náměry a odečty z jiných BJ; soulad dod-FA
s Vyhláškou 194/2007 §2 …).
Nebudou li předány a správně zúčtovány – neuhrazujte žádný nedoplatek neboť nejde o řádné Vyúčtování a stejný postup doporučte i Vlastníkům zbylých 5-ti BJ. Bude pak na Výboru z jakých peněz bude chtít provést úhradu dodavateli aby dodavatel Vás neodřízl všechny…
Shrnuto:
- cit.„…zřízení vlastního topení v rámci centrálně vytápěné
budovy nepotřebují souhlas ostatních vlastníků…“
- to možná nepotřebují – ovšem uvedené jim neumožňuje být vyjmut z množiny odběrných míst generujících náklady na společnou službu nebo zavést extra omezení – jako ve Vašem případě.
- Investice těchto Vlastníků pro uvedený účel nepodílení se na nákladech – je tedy zbytečná.
lolek
Poslední komentáře