správa domu-odborné požadavky na správce, ŽL x změna stanov, najímání zajištovatelů, daně

Vložil PN777, 27. Září 2011 - 14:21 ::

Dobrý den všem,

jsme SVJ o 12 bytových jednotkách a správcovská firma, která nám zajištuje správu domu včetně vedení účetnictví funguje nekvalitně. Prakticky po nich většinu práce (včetně vyúčtování), upomínání, tech.opravy atd. kontroluji a velmi často požaduji reklamace. Pokud budu jejich současné povinnosti provádět přímo, strávím nad tím jen o něco více času, ale alespoň dostanu zaplaceno.

Rád bych se zeptal:

1 -Jaké podmínky musí člen výboru SVJ splňit pro zajištění vedení správy domu SVJ v případě obchodně právního vztahu-ŽL a v případě zajištění vedení na základě změny stanov – DPP, DPČ?

2 -Lze v případě vedení správy domu ať v případě na ŽL nebo na DPP, DPČ sepsat na zajištění účetních služeb smlouvu s dalším subjektem? Tzn. Smlouva o správě domu mezi SVJ a předsedou SVJ a smlouva mezi předsedou SVJ a dalším subjektem o vedení účetnictví?

3 -Jaké náklady (případně uveďte odkaz na zákon) lze odečíst od daňového základu v případě, že by předseda správu domu zajištoval na ŽL a na DPP,DPČ ?

Finanční odměna za zajištění kompletní správy domu by nepřesáhla částku 1900,–Kč měsíčně včetně. S vedením účetnictví pro SVJ nemám praxi. S vedením provozní, technické správy mám 5ti letou praxi v rámci našeho SVJ. V daném SVJ jsem předseda.

Děkuji za odpověd.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.