správa domu-odborné požadavky na správce, ŽL x změna stanov, najímání zajištovatelů, daně
Dobrý den všem,
jsme SVJ o 12 bytových jednotkách a správcovská firma, která nám zajištuje správu domu včetně vedení účetnictví funguje nekvalitně. Prakticky po nich většinu práce (včetně vyúčtování), upomínání, tech.opravy atd. kontroluji a velmi často požaduji reklamace. Pokud budu jejich současné povinnosti provádět přímo, strávím nad tím jen o něco více času, ale alespoň dostanu zaplaceno.
Rád bych se zeptal:
1 -Jaké podmínky musí člen výboru SVJ splňit pro zajištění vedení správy domu SVJ v případě obchodně právního vztahu-ŽL a v případě zajištění vedení na základě změny stanov – DPP, DPČ?
2 -Lze v případě vedení správy domu ať v případě na ŽL nebo na DPP, DPČ sepsat na zajištění účetních služeb smlouvu s dalším subjektem? Tzn. Smlouva o správě domu mezi SVJ a předsedou SVJ a smlouva mezi předsedou SVJ a dalším subjektem o vedení účetnictví?
3 -Jaké náklady (případně uveďte odkaz na zákon) lze odečíst od daňového základu v případě, že by předseda správu domu zajištoval na ŽL a na DPP,DPČ ?
Finanční odměna za zajištění kompletní správy domu by nepřesáhla částku 1900,–Kč měsíčně včetně. S vedením účetnictví pro SVJ nemám praxi. S vedením provozní, technické správy mám 5ti letou praxi v rámci našeho SVJ. V daném SVJ jsem předseda.
Děkuji za odpověd.
Poslední komentáře