Reklamační lhůta by měla běžet ode dne „doručení“, nikoli ode dne vystavení, protože vystaveno může být vyúčtování např. 1.4., výbor nebo správce si ho pak klidně může nechat ležet měsíc v šuplíku, a vám ho pak doručí až 1.5. (po reklamační lhůtě). To je samozřejmě nesmysl. Záleží ale také na tom, jestli to nemáte nějak ošetřené ve stanovách (což byste měli mít právě proto, aby se předcházelo takovýmto nejasnostem a dohadům).
Každopádně s tím ale budete mít asi problémy, protože nevím, jak budete výboru/správci dokazovat, že se vyúčtování ve vaší schránce objevilo až 1.6. Co když bude tvrdit, že vám ho tam dal už toho 20.5.? Bude to slovo proti slovu, a vy budete opět tam, kde na začátku. Jo, jo, dobře napsané stanovy jsou k nezaplacení!
Poslední komentáře