Vyúčtování dle vyhlášky - problém
Dobrý den, na základě cenných informací získaných na tomto portále jsem si objasnil spoustu věcí týkající se vyúčtování dle vyhlášky 372/2001. Nevím však jak postupovat v těchto případech (jsme SVJ): • zálohy jsou hrazeny vlastníkem jednotky, ve vyúčtování jsou zúčtovány zálohy takto uhrazené na skutečnou spotřebu, avšak nájemce hradí pronajímateli zálohy vyšší. Odmítá úhradu nedoplatku, doplatek požadovat po vlastníkovy jednotky? Na základě jakého podkladu? • vlastník jednotky ji pronajímá, změny nájemníků nehlásí výboru a ani stavy ITN a vodoměrů TV a SV při změně nájemníka. Jak provádět vyúčtování „konečnému spotřebiteli“? Změny konečných spotřebitelů (nájemců) zjistí výbor se zpožděním (např. při kontrolním odečtu vody 1 x za kvartál). Provedení vyúčtování vůči nebydlícímu vlastníku namísto nájemci jako konečnému spotřebiteli je v rozporu s vyhláškou. Ve stanovách máme, že vlastník jednotky je povinen nahlásit změny výboru písemně do 15 dnů ode dne změny, lze se bránit, že vlastník nesplnil svoji povinnost a tato skutečnost jde k jeho tíži? Jak postupovat? Díky za názory
Poslední komentáře