Čtu ty komentáře a jen se divím. Co není zákonem zakázáno je dovoleno – nebo to snad neplatí? Co tady kdo plácá, že by někdo mohl soudně napadnout na shromáždění navrženou a 50 % přítomných odhlasovanou změnu programu? Jaké použití analogie s Obch.zákoníkem? Ukažte mi právní ustanovení, o kterou by se ta žaloba k soudu opřela? Takže. Program shromáždění určí statutární orgán SVJ a min. 15 dní před konáním doručí vlastníkům (zveřejnit nestačí). O programu se samozřejmě hlasovat nemusí, ale o vzneseném návrhu ano. Takže je-li vznesen návrh na změnu (doplnění) programu, musí se hlasovat (nehlasování by se dalo zcela zákonně napadnout)a je-li návrh přijat více jak 50 % přítomných (dle spoluvl. podílů), je to schváleno a jede se podle schváleného programu. Jinak je vhodné dát si do stanov, že shromáždění se řídí schváleným programem a že shromáždění musí schválit i zapisovatele a skrutátory, pokud jsou určeni.
Poslední komentáře