Vložil lake, 2. Září 2010 - 20:12

Obecně se připouští rozdíl mezi fakturačním vodoměrem a součtem bytových vodoměrů do 20%. Je-li rozdíl vyšší, měl by vlastník domu hledat závadu a případně rozúčtovat vodu náhradním způsobem.

Zkontrolujte jaká byla spotřeba domu (na fakturačním vodoměru) v posledních pěti letech. Zjistíte-li prudký nárůst spotřeby vody bez vysvětlitelného důvodu, jedná se pravděpodobně o závadu fakturačního měřidla. Jeho vlastníkem je dodavatel vody a u něj je třeba reklamovat.

Pokud se spotřeba domu nijak dramaticky nezměnila, pak zbývají bytové vodoměry. Je ovšem naprosto nepravděpodobné, aby na všech se projevila tatáž závada ve stejnou dobu.

Máte nárok nahlédnout do všech podkladů sloužících k rozúčtování a vyúčtování služeb. Své právo uplatněte písemně. Nebude-li vám umožněno nahlédnutí, reklamujte vyúčtování jako vadné a neplaťte doplatek.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.