Váš příspěvek je poněkud nesrozumitelný a nepodepsaný, ale pokusím se...
Z vašeho dotazu vyplývá, že teplo je měřeno na vstupu do bytu kalorimetrem (v kWh). U těchto přístrojů vede porucha některého čidla k chybným výsledkům měření.
Porovnejte spotřebu tepla ve dvou letech předcházejících měřenému období. Pokud tato spotřeba byla podstatně nižší než nyní a nedošlo ke změně ve způsobu užívání bytu, reklamujte vyúčtování z důvodu poruchy kalorimetru. Lhůta pro reklamaci je uvedena ve vašem vyúčtování.
Pokud se ve vašem domě rozúčtuje podle vyhlášky č. 372/2001 Sb., pak v souladu s § 6 odst. 4 "při poruše měřiče tepelné energie, indikátoru vytápění nebo instalovaného vodoměru vlastník spotřební složku za dobu poruchy stanoví podle údajů dvou z klimatického hlediska srovnatelných zúčtovacích období."
lake
Poslední komentáře