Vložil stepanka (bez ověření), 19. Duben 2010 - 15:49

Zdravím, my to u nás původně řešili úklidovou firmou. Ta se nám neosvědčila, takže se nabídly 2 majitelky bytů, že se budou střídat po týdnu v úklidu (jsme 3 vchody). Takže ty peníze, které jsme platili firmě teď dáváme těmto majitelkám, se kterými jsme napsali dohodu o provedení práce, kde jsme jim přesně vypsali, co chceme, aby se uklízelo (vč. 2× ročně okna) atd. a jsme všichni spokojení, protože v domě máme čisto a majitelky si ještě vydělají. Takže moje rada, sepište s ní dohodu o provedení práce, kde přesně sepíšete co má dělat a kdy (to je příklad třeba těch oken) a když ne, tak se jí to vezme a dá se to někomu jinému. Protože to budete mít napsané, tak se nebude moci vymlouvat, že neví, co má dělat a co je a co není její povinnost.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.