Vložil Matějka Jaroslav, 23. Říjen 2009 - 9:04

Vážený „Anonymous“,

záruka se vztahu je na vady výtahu, ne na provádění servisu.

Provozování výtahů se řídí řadou závazných předpisů. Nastudujte prosím předpisy o provozování výtahů, zde se dozvíte, co je povinností provozovatele výtahů.

Dále se nezmiňujete o obsahu „Servisní smlouvy“, zda se jedná o základní smlouvu, standartní nebo nadstandartní činnosti (příjezd k vyproštění osob a k odstranění nefunkčnosti výtahu do 20 min. 24 hod. denně 365 dní v roce – za vše se platí), kdo provádí „dozorce výtahu“, zda je v ceně dodávka maziv, atd, atd.

Pozn.: Cena ve výši 1.125Kč/měsíc/výtah za službu je slušnou cenou.

Matějka

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.