Vložil Martan (bez ověření), 15. Květen 2024 - 12:43

Pořídil jsem si okna a troje vchodové dveře od firmy RI okna. Vybral jsem si ty nejlepší plastové profily, cena celkem 400.000 Kč. Jednoduché vchodové dveře o velikosti 90×220 cm s obdelníkovým prosklením cena 74.000 Kč bez DPH, serie Vizual. Po slevě 33.000,– Kč bez DPH. Design dveří si lze vybrat pouze přes internet, v prodejnách pochopitelně vzorky nemají. Za ty peníze vám dodají dveře, kde uprostřed panelu je vyříznutý otvor a v tom vložené prosklení, které není nijak orámováno a viditelná je i hrana říznutého plastu. Je tam hrana, v které se drží voda a prach. Sklo navíc nelze vyměnit, musíte měnit celý panel. Ani na jednu z těchto věcí vás RI okna neupozorní a není to uvedeno ani na internetu. Když to viděl stavitel, volal mi, že mi dodali dveře s provizorní bakelitovou výplní, prý asi kvůli transportu. Chyba, byl to finální výrobek. Jako reklamace to uznáno nebylo. Navrhoval jsem, že si připlatím za výměnu tohoto paskvilu, ale neakceptováno. Napsal jsem i majitelům firmy, ale nereagovali. Na několikátý opakovaný dotaz přišla odpověď: „Nechápu proč mě píšete porad o nějaké reklamaci, já to neřeším nemám reklamace na starosti .“ Jinými slovy, majitel firmy reklamace neřeší. Asi si spočítali, že okna si u nich stejně kupuje každý jenom jednou a není tedy třeba do budoucna řešit jejich nespokojenost. O ohnutých klikách, nefunkčním zámku a drobných škrábancích se ani nebudu rozepisovat. Za mě ohromná chyba. RI Okna nikdy více. Okna si u nich může pořídit jenom masochista. Foto toho paskvilu (vchodových dveří) rád pošlu.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.