Vložil Lucka P. (bez ověření), 5. Červen 2016 - 13:37

VEKRA UŽ NIKDY!

Od Vekry si nikdy nic neberte, ať nedopadnete jako já. Už se s nimi měsíc a půl dohaduju, stálo mě to hodně sil, nervů, času i peněz. Výsledek žádný, takže jsem se rozhodla „věnovat“ Vekře ještě pár hodin času a napsat na ně recenze všude kam se dá, aby neničili život ještě dalším lidem.

Zakoupili jsme si u u nich balkonové a vchodové dveře. Doufali jsme, že jsou solidní firma, ale velmi jsme se spletli.

Začalo to tím, že nám 22.4. měli technici dovézt a namontovat dveře. Ten samý den odpoledne mi zavolal pán z Window Holding, kdy tedy chci vyměnit fabku. Netušila jsem o čem mluví, nikdo mi nesdělil že výrobce neměl na skladě správnou fabku a ve dveřích tedy budu mít špatnou – to pro mě byla první komplikace, uvolnit se někdy z práce, aby se mohla fabka vyměnit. Jak je možné, že mi dovezou nekompletní dveře?

Následně jsme zjistili, že jsou balkonové dveře vyrobené jinak, než jsme si mysleli. Volali jsme panu Maškovi (našemu obchodnímu referentovi), ale celé odpoledne nám telefon nebral. Nakonec jsem se dozvěděla, že do úterka není v práci a vyřešíme to ve středu. Další týden jsem mu téměř každý den volala a psala emaily, abychom si domluvili schůzku (potřebovala jsem 1. zjistit, zda jsou dveře vyrobeny správně abych si domluvila montáž balkonových dveří (to mi sice Mašek potvrdil, ale číslo na paní která zařizuje montáže, jsem z něj dostala až po téměř dvou týdnech), 2. na vchodových dveřích je velká barevná skvrna a za 3. vchodové dveře nešly zavírat). Pan Mašek další dny neodpovídal na emaily ani nebral telefony (maximálně mi napsal po třech dnech email, že dveře jsou vyrobené správně a skvrnu bude řešit na schůzi, protože pravděpodobně selhala výstupní kontrola). Šla jsem tedy do J. Hradce na prodejnu, kde mi bylo sděleno, ať mu napíšu sms. Po návštěvě prodejny mi jako zázrakem přišel email, kde pan Mašek psal, že s osobní schůzkou nemá problém. Poté se zase nic nedělo. Vyžádala jsem si tedy telefonní číslo na pány z montáže, aby mi dveře namontovali, protože jsme museli pokračovat ve stavebních pracích. Termín další montáže byl domluven na 9. května, tedy více než 14 dní po první montáži. Urgovala jsem tedy pana Maška, aby alespoň před montáží přijel kvůli domluvě, jak vyřešit špatně nastříkané dveře, problémové zavírání a hlavně zda jsou dveře vyrobené podle domluvy. Pan Mašek mi ale na emaily prostě neodepisoval a telefony nebral.

Celkově nás to zdrželo více než dva týdny, což pro nás znamenalo zrušit domluveného zedníka na štukování a dalšího člověka domluveného na broušení podlahy. Měli jsme s tím spoustu výdajů navíc, stresu a museli jsme si kvůli tomu brát i několikrát dovolenou. Pan Mašek se do teď neozval. Už jsem neměla sílu to s ním řešit a brali jsme věc za uzavřenou s tím, že máme dveře s flekem, které se špatně zavírají, ale konečně můžeme pokračovat se zednickými pracemi a nebudeme Vekře doplácet fakturu. Faktura ale po montáži druhých dveří a výměně fabky přišla – není na ní ani žádná sleva. Stále jsem doufala, že se to nějak vyřeší a Mašek se zachová dobře, ale místo toho jsme už měsíc a půl naštvaní a řešíme samé problémy. Po třech týdnech jsem napsala email přímo na Vekru a žádala jsem, aby byl přeposlaný nadřízenému pana Maška. Místo toho mi po týdnu přišla odpověď, že Mašek se mi hned ozve a skvrna na dřevěných dveřích není důvod reklamace (to je dost zajímavé, když paní co mi psala skrnu vůbec neviděla a Mašek, který skvrnu viděl z fotky, mi sdělil že selhala výstupní kontrola). Další dva týdny se ni nedělo – Mašek mi neodepisoval a už ani Vekra. Pouze mi chodili upomínky, ať doplatím fakturu. Došlo to až k tomu, že mi měli naskakovat penále za nedoplacenou fakturu i přesto, že jsem žádala reklamaci dveří. Po měsíci a půl mi zavolal technik, že mi další týden dopoledne přijede skvrnu opravit (to je zajímé, protože paní mi sdělila, že skvrny na dřevěných dveřích jsou normální a nedá se s tím nic dělat). To jsem odmítla s tím, že další dovolenou si kvůli jejich neschopnosti brát opravdu nehodlám. Kdyby to se mnou řešil můj obchoďák hned, tak skvrnu mohli opravit když u nás byli kvůli nesmyslné výměně fabky (to jsme si museli vzít dovolenou). Teď jsme ve fázi, že jsme doplatili fakturu, protože na soud nemám čas, nervy ani peníze a nikdo se nám neozývá,

Prosím Vás tedy, ať se Vekře vyhnete velkým obloukem. Pokud budete chtít něco reklamovat, nemáte šanci uspět. Dveře si musíte nechat namontovat od nich, protože jinak Vám záruka neplatí. Tím z Vás dostanou další peníze a výsledek je ten, že Vám reklamaci stejně neuznají. Smlouvy s Vekrou jsou napsány jednostranně a Vekra toho při sporech velmi zneužívá. Jediná šance jak s nimi vyjít, je s nimi nic neuzavírat.

Opravdu nejsem člověk, který by si stěžoval na něčí práci, ale tohle už je opravdu moc.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.