Měl jste to reklamovat ve chvíli, kdy jste shledal vadu. Ne až při obdržení vyúčtování. Na vyúčtování můžete reklamovat účetní vady a ne nekvalitu poskytované služby takto zpětně. Kdybyste to řešil dřív, tak by i řešení přišlo dřív, nebo byste aspoň mohl ostatní subjekty obviňovat opodstatněně a ne jen na základě bujné fantazie.
Podle mě je chyba v cirkulaci. Může to být omylem zavřené, ucpané nebo zavzdušněné. Nebo je špatně seřízený cirkulační průtok, že některé stoupačky cirkulují naplno a berou tlak těm ostatním. Na základní diagnostiku stačí okometrie a pohmat popř. teploměr. My jsme před lety měli podobný problém, přizvali jsme projektanta v oboru topení, který to za úplatu proměřil, provizorně seřídil a napsal technickou zprávu, co chtít po teplárnách.
Co se týče vlažného topení v létě, i to se dá řešit, prostě tím, že ten z výboru kdo má tyhle technické věci na starost, na léto zavře ventil od vratné větve. Tlak v topení zůstane ale teplou vodu do toho tlačit teplárna nebude.
Poslední komentáře