„Účetní má tedy jinou náplň práce, než účetní poradce.“
Děkuji za vysvětlení, snažím se to pochopit, ale zatím mi to moc nejde.
Je tomu tak i v jiných profesích? Že by třeba existoval učitel a také učitelský poradce, který má jinou náplň práce, neučí, vymýšlí pro učitele metodiku a učitelování rozumí více než učitel? A kdo radí účitelskému poradci a vymýšlí metodiku jemu?
Nebo třeba programator a programátorský poradce, který neprogramuje, ale vymýšlí pro programátora metodiku?
To bychom měli zdvojené katedry na univerzitách, třeba vedle katedry elektrotechniky by byla katedra poradenství elektrotechniky, kde by se vzdělávali elektrotechničtí poradci, kteří se sami elektrotechnikou zabývat nebudou, ale budou pro elektrotechniky vymýšlet metodiku?
Stále moc nerozumím, ale snažím se. ;-)
Poslední komentáře