neřeším smluvní pravidelný servis – ten nějak dohodnete, víte co za jaké peníze máte a nejste v tak nevýhodné pozici
výtah není auto
- posoudit závadu výtahu umí jen velmi úzká skupina lidí, s diagnostikou, kterou má ještě méně lidí
- pokud vám nejede auto týden, tak vaše rodina nepojede o víkendu na chalupu
- pokud vám nejede výtah, tak desítky lidí šlapou schody a druhý den křičí proč už to není opravené
- mnoho závad na autě, můžete odhadnout sám, případně po konzultaci s garážníkem
- díly koupíte prakticky ihned v každém městě a na objednávku do druhého dne cokoli
- cenu dílů na auto si proklikáte na heurece apod.
- konkurence obchodů a opravářů je natolik pestrá, že můžete i vybírat
kolik bude stát nový díl na auto víte, i automobilka vám ho řekne a cena je stejná pro každého (max nějaká sleva za něco)
u výtahu vám řeknou že se pokazily 3 věci a cena opravy je XXXXX, zda bylo nutné vyměnit 3 nebo 1 už snadno neověříte, díl v lepším případě vygooglíte někde na druhém konci světa a v lepším případě zjistíte, že stojí zlomek požadované ceny. Jenže vy nemůžete čekat, a rychlý převoz s DHL apod tu cenu stejně dorovná.
Nevím, nepřijde mi to moc fér :( jen v tom nevidím prostor pro vyjednávání proto mě zajímá jak to vidí resp. řeší ostatní
Poslední komentáře