Z toho, co píšete to vypadá, že SVJ muselo rozúčtování zrušit, protože nějak asi oficiálně zjistilo, že odečet u Vás byl jak píšete zpackán, čímž odečtené hodnoty, pokud nějaké vůbec jsou, pro rozúčtování použít nemůže. Když je použít nemůže, musí postupovat náhradní metodou. Náhradní metody jsou v principu dvě: pokud je příčina ztráty naměřených hodnot technická nebo je na straně vlastníka. Pokud ve Vašem bytě odečet neprováděla odečítací firma v běžném termínu, ale zajišťovali jste si ho u firmy nějak dodatečně sami, tak to vypadá, že příčinu SVJ za technickou asi nepovažuje a v tom případě je postup jediný, a to nejspíš ten, který se Vám nelíbí. Důvodem by mohlo být, že povinnost umožnit odečet nebo si ho zajistit jinak, když už ho opakovaně neumožní, má vlastník. Pokud firma odečet „zpackala“ na Vaši objednávku, tak proč chcete, aby tento odečet reklamovalo SVJ ? Pokud firma Vaši objednávku přijala a provedla a neřekla, že ji nemůže přijmout a provést, protože to může jen SVJ, tak proč byste takto poskytnutou službu nemohla reklamovat ? Jestli to celé nebude spíš o tom, že se firma snaží vyhnout odpovědnosti za špatně provedenou práci, a tak Vám bude tvrdit cokoliv, jen aby nemusela nic platit. Nebo ještě lépe: abyste se hádala s SVJ a na ní vůbec nedošlo. Pokud odečet skutečně provedla chybně, pak bych očekával, že by Vám měla minimálně vrátit peníze za mimořádný odečet a také nejspíš nahradit i všechny další škody, které Vám svou nekvalitní prací způsobila. Tzn. např. rozdíl v ceně za teplo.
Poslední komentáře