Nepoužívám SW SSB2000, nejsem žádný počítačový odborník ale vytvořil jsem si kdysi tabulky v excelu, mám v nich přehledy příjmů plateb jednotlivých vlastníků ty rozděluji v tabulkách na služby a tzv. fond oprav+ pokladna. Služby se mě rozděluji do jednotlivých položek teplo, voda atd.jsou to rovnou „vyúčtovací“ tabulky , kdy po zadání potřebných údajů mám vyúčtování za dané služby. V tabulkách mám přehled plateb, vedu přehledy spotřeb vod jednotlivých bytů atd. Má to háček nemá to nic společného s podvojným účetnictvím.Máme 24 bytů, správu si děláme sami, kompletní, máme soudružku účetní, té jednou za cca 3 měsíce přinesu faktury a výpise a ona to spracuje – to je vše co pro nás dělá. Mám představu jak ty moje tabulky vylepšit ale nijak se mě do toho moc nechce. Humorný dovětek vždy se s účetní shodnem myslím účetně prostě vyjde nám to stejné. Beru to jako hroznou šikanu, jak stát nutí jeden druh vlastníků k vedení podvojného účetnictví.
Poslední komentáře