Pravděpodobně jste neporozuměl co se po Vás požadovalo.
Pro zprávu o udržitelnosti projektu IROP se dokládá spousta příloh, mimo jiné i „Výpis z účetní evidence = Zaúčtování veškerých příjmů a výdajů projektu“. Z této sestavy musí být zřejmé zaúčtování do investic a neinvestic a způsob oddělení účetnictví projektu od účetnictví žadatele.
V době udržitelnosti je nutné evidovat v oddělené účetní evidenci provozní příjmy a výdaje, které přímo souvisí s IROP, tzn. např. výdaje na pořízení, opravu či údržbu majetku pořízeného z dotace. Příjemce archivuje účetní doklady a v případě kontroly na místě je předloží kontrolorům. Součástí ZoU by mohly být doklady prokazující dodržení indikátorů – tj. inventární karty majetku – což prokáže zda tento majetek je stále vedený v majetku příjemce.
Pokud si SVJ pořizovalo jakýkoliv majetek v souvislosti s projektem IROP, je zachycen na inventárních kartách majetku. Nejspíše právě tyto karty po vás požaduje firma, která vám zpracuje zprávu o udržitelnosti. Pochybuji, že by nesmyslně požadovali kartu majetku, na které je uvedený dům. Tak si to s nimi vyjasněte.
Justitianus
Poslední komentáře