Vložil petr 29.4. (bez ověření), 30. Duben 2019 - 13:29

Děkuji za reakci. Upřesním, připadá mi, že jste špatně pochopil můj příspěvek.

ČMI – Český metrologický institut naměřil chybovost hlavního vodoměru vodáren ve výši 20 %, dokonce tuším ve dvou hodnotách průtoku (stačilo by i jen při jednom průtoku Q pro reklamaci u vodáren). Tzn., že patní vodoměr (PVaK – Praha) měří dost chybně je již prokázané od ČMI (měření stálo kolem 5000,–Kč). PVak by měli tedy vracet peníze.

1 % je jen rozdíl v „chybovosti“ hlavního vodoměru kterou naměřili podružné vodoměry v součtu a velmi přesný vodoměr od ČMI.

19 % – bytové vodoměry (součet) – chybovost hlavního vodoměru 20 % – ČMI (jejich kontrolní vodoměr) chybovost hlavního vodoměru Tzn., že ten rozdíl 1% je velmi malý a mile nás překvapil, svědčí to o relativně dobré měřící kondici podružných bytových vodoměrů.

Otázka výše zněla zhruba, jestli má někdo zkušenosti už v té fázi reklamace. Jestli by vodárny (PVak – Praha) teď mohli zkoušet nějaké triky a případně jaké triky?

Třeba, že před hlavním vodoměrem nebyl filtr a proto se vodoměr zanesl a měřil chybně… a podobně.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.