Vložil Pavel II (bez ověření), 24. Únor 2019 - 18:22

je třeba reklamovat u Vašeho dodavatele plynu a současně i distributora, pokud to nejsou totožné subjekty. Za chybnou montáž odpovídá distributor, ale Vy máte smlouvu o sdružených dodávkách plynu s obchodníkem (dodavatelem) a to je Váš partner k řešení reklamace. Pokud by se k tomu stavěl laxně je vhodné tedy zaslat dopis i distributorovi. Protože není problém,spotřeby rekonstruovat od data montáže a vzniku chyby plynoměru je jakákoliv námitka na tříletou promlčecí lhutu nesmyslná. Vy jste to zjistil teď a ne před 3 lety. I když možná máte v obchodních podmínkách nějaké povinosti, Vy nejste povinen si kontrolovat číslo plynoměru, nejste povinen vědět co který údaj na plynoměru znamená. Pokud by Vás chtěli odbýt podejte stížnost na ERÚ. Jednejte zásadně písemně. Telefonické konzultace odmítněte. Maximálně lze připustit maily, které si uložíte vč. svých odeslaných. Vůbec neřešte kdo co zavinil. To není Vaše povinost.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.