Misme,
pokud máte sousedy, kteří jsou stále doma, tak se využití telefonu při havárii snižuje.
Já vycházím z vlastní praxe. Např. sousedovi praskla růžice na topení. Soused často pobývá s rodinou ve své původní vlasti mimo Evropu. V seznamu telefonních kontaktů jsme měli jeho příbuzného, který nám umožnil přístup do bytu. Uzavřít stoupačku ve sklepě trvalo pár minut a bez dodavatele. Ale pokud bychom poslali doporučený dopis na adresu uvedenou v KN, tak by se na této stoupačce 2–3 měsíce v zimě netopilo. Zkrátka majitel odlétá na zimu do tepla.
Nebo neprovedené první odečty. Pro druhý odečet je určitě lepší navázat kontakt telefonem, než vhazovat upozornění do schránky. I když jsme po zavedení dálkových odečtů periodu snížili na 1× za 5 let při výměně baterie. Dále může dojít k poruše dálkového odečtu. Potom je pro obě strany vhodnější telefon než nějaké oznámení ať už do schránky nebo poštou.
Hezký den!
Pavel
Poslední komentáře