Vložil Misme, 7. Únor 2018 - 12:16

Možná jde jen o slovíčkaření a neúplné pochopení, co kdo z nás tím co píše myslí. Jen ve zkratce k tomu, co zpochybňujete.

Zákon umožňuje reklamovat za určitých podmínek a od těchto se odvíjejí i následná práva a povinnosti (napadá mne právo očekávat vyřízení v zákonné lhůtě a povinnost vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě, právo očekávat výplatu pokuty při překročení této lhůty a povinnost…). Pokud reklamujete a nedodržíte zákonné podmínky, tj. na vyúčtování obdržené v dubnu reagujete v listopadu, nemůžete očekávat plnění stanovená zákonem, ale „vlastník“ se reklamací i tak musí zabývat a pokud je oprávněná, řešit ji. Ale např. tak, že opravné vyúčtování vám dodá až následující rok současně s vyúčtováním minulého roku. Rovněž vyřízení reklamace nemusí provést v zákonném termínu, ale např. podle lhůty uvedené ve stanovách k vyřizování námitek.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.