Možná jde jen o slovíčkaření a neúplné pochopení, co kdo z nás tím co píše myslí. Jen ve zkratce k tomu, co zpochybňujete.
Zákon umožňuje reklamovat za určitých podmínek a od těchto se odvíjejí i následná práva a povinnosti (napadá mne právo očekávat vyřízení v zákonné lhůtě a povinnost vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě, právo očekávat výplatu pokuty při překročení této lhůty a povinnost…). Pokud reklamujete a nedodržíte zákonné podmínky, tj. na vyúčtování obdržené v dubnu reagujete v listopadu, nemůžete očekávat plnění stanovená zákonem, ale „vlastník“ se reklamací i tak musí zabývat a pokud je oprávněná, řešit ji. Ale např. tak, že opravné vyúčtování vám dodá až následující rok současně s vyúčtováním minulého roku. Rovněž vyřízení reklamace nemusí provést v zákonném termínu, ale např. podle lhůty uvedené ve stanovách k vyřizování námitek.
Poslední komentáře