„…Za nevyřízení reklamace máte …“
Mohl byste uvést jak KONKRÉTNĚ má vypadat „vyřízení“. Máte za to, že následující příklad komunikace mezi vlastníkem a SVJ lze považovat za „vyřízení“ se kterým může být příjemce služeb spokojen. A pokud ne tzn. jde o výsměch, co by měl příjemce udělat?
(příkladně jedna taková komunikačka:
A: ..reklamuji, že vyúčtování neobsahuje podpis odpovědné osoby, že
obsahuje nějaké hodnoty údajně nezaplacených předepsaných záloh,
vytvářející tak nedoplatek ačkoli mám dle svých záznamů mírný
přeplatek, že jste mi doposud neumožnili provést si kopii všech podkladů
(§8/1), že jsem mi nedoložili ani pravidla pro rozúčtování ani jste
neuvedli kde by mohla být veřejně dostupná.
B: …tímto Vám sdělujeme, že 1. reklamované chyby nejsou chybami,
protože vyúčtování přehledné je a kontrolu formální správnosti
umožňuje, 2. požadované podklady, které nebyly blíže určeny (BVáš
odkaz na §8/1) nelze vydat, když nevíme které to konkrétně jsou,
3. požadované podklady, které byly blíže určeny (faktury za teplo) Vám
nemůžeme vydat, protože jde o požadavek nadstandardní komfortu, který je
v rozporu s běžnou praxí), 4. požadované doložení nákladů uvedených
ve vyúčtování příslušnými doklady je pak zcela nesmyslné, protože
náklady jsou doloženy číselnými hodnotami v totmo vyúčtování
…tímto Vám sdělujeme, že Vaši reklamaci odmítáme, námitky máme za
„vyřízené“ a nebyla tak zpochybňena platnost doručeného
vyúčtování …a nakonec Vám sdělujeme, že další Vaše polemiky nad
vaším vyúčtováním budeme pouze zakládat do šanonu, odpovídat však na
ně nebudeme ani verbálně ani písemně, neboť náš názor na správnost
jimi nemůže být vyvrácen. Vaši úhradu ve výši uvedené na vyúčtování
očekáváme z zákonném termínu. V případě včasného neuhrazení,
předáme pohledávku okamžitě právní kanceláři k vymáhání. )
Takže: splnil nebo nesplnil poskytovatel svou povinnost reklamaci „vyřídit“?
Poslední komentáře