jak uplatnit pokutu za pozdní doručení vyúčtování služeb

Vložil Monika (bez ověření), 7. Prosinec 2016 - 14:44 ::

Dobrý den,

dne 25.10. 2016 jsem kontaktovala majitele bytu který jsme měli pronajatý od ledna 2015 do 31.10.2015 s tím že jsme neobdrželi vyúčtování služeb. Obratem mi veškeré faktury poslal, jsou s datem 21.4. 2016 kdy je vystavila firma, která spravuje dům. Napsal mi, že máme kontaktovat nájemce, kteří do bytu nastoupili po nás od 1.11. 2015 a vyúčtování si máme sami rozpočítat mezi sebou a peníze mu zaslat. Na to jsem mu odpověděla, že je on majitelem bytu a aby nám poslal řádné vyúčtování za období po které jsme by užívali. Odepsal, že nemá čas a že rozpočítané vyúčtování pošle okolo Vánoc. Vím, že je podle občanského zákoníku stanovena lhůta pro doručení 4 měsíce. Z Vašich odpovědí jsem se dočetla, že máme právo po něm chtít pokutu ve výši 50kč za každý den prodlení, smlouvu jsme měli ve vztahu pronajímatel vs. nájemce.

Můžete mi prosím poradit jak postupovat? Na vyúčtování je celkem vysoký nedoplatek a majitel se k nám po dobu nájmu nechoval zrovna fér, což dokázal i teď, takže bychom možnost snížení nedoplatku o případnou pokutu uvítali.

Děkuji a pěkný den Monika Vyskočilová

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.