Vložil Evžen (bez ověření), 2. Srpen 2016 - 17:36

Co se týče rozpočtu, je podle NOZ povinnou náležitostí stanov. V § 1200 odst. 2 písm. g) se uvádí:

„(2) Stanovy obsahují alespoň
g)pravidla pro tvorbu rozpočtu společenství, pro příspěvky na správu domu a úhradu cen služeb a pro způsob určení jejich výše placené jednotlivými vlastníky jednotek“

Rozpočet je dle § 15 NV č. 366/2013 sestavován na kalendářní rok a je schvalován shromážděním vlastníků.

„§ 15
Rozpočet na kalendářní rok, sestavený podle pravidel určených ve stanovách, schvaluje shromáždění vlastníků jednotek, které také schvaluje výsledky jeho plnění v rámci schválení zprávy o hospodaření společenství vlastníků jednotek.“

Rovněž zprávu o hospodaření jmenuje NOZ v § 1208 písm. d) jako jeden z klíčových dokumentů, jehož schválení patří do výlučné působnosti shromáždění.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.