Co se týče rozpočtu, je podle NOZ povinnou náležitostí stanov. V § 1200 odst. 2 písm. g) se uvádí:
„(2) Stanovy obsahují alespoň
g)pravidla pro tvorbu rozpočtu společenství, pro příspěvky na správu domu
a úhradu cen služeb a pro způsob určení jejich výše placené
jednotlivými vlastníky jednotek“
Rozpočet je dle § 15 NV č. 366/2013 sestavován na kalendářní rok a je schvalován shromážděním vlastníků.
„§ 15
Rozpočet na kalendářní rok, sestavený podle pravidel určených ve
stanovách, schvaluje shromáždění vlastníků jednotek, které také
schvaluje výsledky jeho plnění v rámci schválení zprávy o hospodaření
společenství vlastníků jednotek.“
Rovněž zprávu o hospodaření jmenuje NOZ v § 1208 písm. d) jako jeden z klíčových dokumentů, jehož schválení patří do výlučné působnosti shromáždění.
Poslední komentáře