Vložil Magda3 (bez ověření), 1. Srpen 2016 - 9:55

Pane Nováku, já tedy vidím zásadní rozdíl mezi příspěvkem a zálohou.

Takže podle Vás hradím něco mezi příspěvkem a zálohou (je jedno co) na neurčitý účel a účel se dozvím při schvalování hospodaření, nebo z účetnictví. To tedy bůh chraň.

Můžete mi dát prosím vědět, kde se v NOZ dočtu něco o hrazení záloh na správu, jako je tomu v ZoVB. Asi něco přehlížím.

Nikdy jsem nenapsala, že shromáždění musí schvalovat výši příspěvků každý rok. Nemusí. U nás nikdy nic takového shromáždění neschválilo. Neexistuje žádné usnesení o určení výše PŘÍSPĚVKU na správu. Pokud je uvedeno ve stanovách, že jsem povinná hradit příspěvek na správu, ale není tam jasně určeno, jak se k výši příspěvku dojde a jak se schvaluje, jde o neurčité ustanovení podle kterého nelze postupovat a už vůbec nelze vykládat, jak se to zrovna hodí SVJ.

A poslední věc, to že je ZoVB zrušen vůbec neznamená, že se jím neřídíme. Ale to je na úplně jinou debatu.

I já na Vás mám otázku. Co tedy vlastník hradí? Hradí v našem případě podle pravidel příspěvek na správu, nebo hradí zálohu jak je uvedeno v rozpočtu? Bez toho se totiž na toto téma nedá relevantně diskutovat.

Magda

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.