Magdo,
nevidím zásadní problém v tom, že se v pravidlech hovoří o příspěvcích a v rozpočtu o dlouhodobých zálochách. Co zahrnuje čerpání uvedené v rozpočtu můžete zjistit bud ze zprávy o hospodaření, nebo z účetnictví. Podstatné je, že se ve stanovách uvádí, že se příspěvky nevypořádavají a převedou se do následujícího roku. Ještě podstatnější pro Vás je, že určitě máte ve stanovách povinnosti vlastníků a v nich uvedenu povinnost hradit měsíčně stanovené příspěvky na správu.
Vaše úvaha, že „Z toho vyvozuji, že nadále hradíme zálohy na správu domu podle § 15 odst. 2 zákona č. 72/1994 Sb. o vlastnictví bytů.“ je mylná. Podle ZoVB nehradíte už nic, ten byl zrušen, a nyní se řídíte NOZ a stanovami. Ostatně v úhradách nákladů na správu se v zásadě postupuje podle ZoVB i NOZ stejně.
Úprava výše příspěvků na správu nemusí být shromážděním schvalována každoročně. Dokud se výše příspěvků nezmění, shromáždění novou výši neschvaluje, a úhrady vlastníků pokračují v nezměněné výši z předchozího období.
Poslední komentáře