Pane Hospodo,
podaná reklamace vyúčtování služeb roku 2014 obsahuje výčet závad vyúčtování, které způsobují nepřezkoumatelnost a nesprávnost vyúčtování. Požadavek na hrazení 100 Kč za každý i započatý den prodlení je záležitostí jinou s jinou lhůtou, tedy mám s uplatněním tohoto svého nároku ještě čas.
Znovu: Lhůty jsou dvě různé. Reklamaci je třeba podat po obdržení vyúčtování ve lhůtě podle zákona. Uplatnění nároku 100 Kč za každý den prodlení (podle Vás dokonce několikanásobek 100 Kč za každý den prodlení, tj. 100 Kč za každý jednotlivý nedostatek vyúčtování, ke kterémuž názoru se nepřipojuji, ač i takto lze text zákona číst) má pro uplatnění lhůtu jinou, a to obecnou promlčecí lhůtu podle zákona. Tedy mám ještě čas.
Odnikud neplyne, že by snad uplatnění nároku na 100 Kč za každý den prodlení mělo být součástí reklamace. Z textu zákona dokonce ani neplyne, že by vlastník jednotky měl o tuto částku žádat.
Poslední komentáře