Dobrý den , možná špatně pojmenovávám věci náklady , služby ,údržba je to pro mě něco nového s čím jsem se doposud nesetkala. Plně souhlasím s placením poplatků za mou bytovou jednotku jako je elektřina kterou platím zvlášť mimo měsíční vyúčtování. Také nemám problém s topením a vodným a stočným jen mě zaráží ty ostatní položky .
odvoz odpadu 117.00 Kč
společná elektřina 417.00 Kč (osvětlení na chodbách ve sklepě a
v ostatních společných prostorech)
výtah 102.00 Kč
servis EPS 55.00 Kč
Fond oprav 535.00 Kč ( nyní se bude navyšovat z 5 kč za metr na 7 kč za
metr)
správní poplatek-byty/NP 190.00 Kč
úklid a údržba společ.prostor 407.00 Kč
údržba zeleně 173.00 Kč ( zeleň před a okolo bytového domu)
pojištění 54.00 Kč
provozní výdaje 32.00 Kč
odměny SVJ 241.00 Kč
spr.popl.-garáže/sklep 90.00 Kč
nonstop technicko-recepční dozor 841.00 Kč (objekt je střežen
24 hodin denně)
Rozumím tomu ,že se musím uvedené služby platit ,jen mi přijde nelogické že rozdělení poplatků je dle metrů čtverečních bytových jednotek.
Stanovy a pravidla jsem si vyžádala a tam je skutečně uvedeno ,že poplatky budou rozpočítané dle metrů čtverečních bytové jednotky . Volala jsem na správu ,protože nemám představu kolik je tam bytů a zjistila jsem ,že je tam 320 bytů . Paní mi sdělila ,že pravidla si určuje SVJ ,takže je mi jasné ,že ostatním to vyhovuje ,protože těch velkých bytů je tam málo. Uvidím za dva týdny bude schůze kde se pokusím navrhnout aby poplatky za služby byli rozpočítané na bytové jednotky ,ale moc šancí tomu nedávám.
Poslední komentáře