Vložil lake, 5. Únor 2015 - 12:33

Je pouze váš problém, že PTAS nic neplatí a vy je necháváte bezplatně užívat váš majetek. Nebrečte nám tady.

K samotné otázce: Nejde o případ reklamace vadného vyúčtování, v tom je Váš příměr nepřiléhavý. Jde zjevně o případ posuzovaný jako bezdůvodné obohacení. Váš popis je ovšem nesrozumitelný.

  1. Buď PTAS dodává čtyřem odběratelům přes čtyři měřicí zařízení ve vlastnictví PTAS. Pak vás ovšem nezajímá, zda některé měřicí zařízení v některém z ostatních domů ve městě bylo v poruše. Škodu nese dodavatel tepla jako vlastník měřicího zařízení.
  2. Nebo je teplo měřeno pouze na výstupu z výměníkové stanice a čtyřem připojeným odběratelům se rozúčtuje na základě jejich čtyřstranné dohody, která jednoznačně určuje i pravidla rozúčtování mezi nimi. V tom případě postupuje dodavatel tepla podle této dohody, rozúčtuje podle ní a není oprávněn se od ní odchýlit.

Škodu ať nese dodavatel tepla, nebo ten, kdo nereklamoval vadná roční vyúčtování.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.