Je pouze váš problém, že PTAS nic neplatí a vy je necháváte bezplatně užívat váš majetek. Nebrečte nám tady.
K samotné otázce: Nejde o případ reklamace vadného vyúčtování, v tom je Váš příměr nepřiléhavý. Jde zjevně o případ posuzovaný jako bezdůvodné obohacení. Váš popis je ovšem nesrozumitelný.
- Buď PTAS dodává čtyřem odběratelům přes čtyři měřicí zařízení ve vlastnictví PTAS. Pak vás ovšem nezajímá, zda některé měřicí zařízení v některém z ostatních domů ve městě bylo v poruše. Škodu nese dodavatel tepla jako vlastník měřicího zařízení.
- Nebo je teplo měřeno pouze na výstupu z výměníkové stanice a čtyřem připojeným odběratelům se rozúčtuje na základě jejich čtyřstranné dohody, která jednoznačně určuje i pravidla rozúčtování mezi nimi. V tom případě postupuje dodavatel tepla podle této dohody, rozúčtuje podle ní a není oprávněn se od ní odchýlit.
Škodu ať nese dodavatel tepla, nebo ten, kdo nereklamoval vadná roční vyúčtování.
lake
Poslední komentáře