Vyúčtování fondu oprav provádím , myslím tím seznámení na podzimní schůzi shromáždění. Máme do roka 2 – v dubnu a listopad. V loni dostal každý vlastník ještě před podzimním shromážděním písemnou rekapitulaci pohybu ve fondu oprav za rok 2007 1. – 10. Začíná to převodem nebo zůstatkem FO z roku 2006, Jsou tam příjmy to je vklady vlastníků a jednotlivé náklady tzn. opravy popř. rekonstrukce s cenou .Jakýkoliv náklad z FO musí být samozřejmě dokladován fakturou, účtenkou popř. pokladním lístkem. to nedokládám ale je to komukoliv ze SVJ kdykoliv přístupné. Jak už jsem na tomto portále psal několikrát u nás v SVJ není tajné listiny, faktury, výpisu, smlouvy atd.Vše je kdykoliv komukoli přístupné – nepamatuji za cca 7 roků, že by něco podobného někdo po mě chtěl. Ještě dotatek k platbám do fondu oprav , kromě výše zmíněné rekapitulace se platba jednotlivého vlastníka zobrazuje informativně na osobním ročním vyúčtování služeb. § po mě nechtějte na to jsou tu jinší experti a teoretici. Vím že uzávěrka ročního hospodaření musí být předkládána 1 X za rok. Máme to i ve stanovách. JarekSVJ
Poslední komentáře