Vložil panjo, 28. Leden 2014 - 20:25

Děkuji za odpověď a dovolte, abych vysvětlil pár nesrovnalostí. Upřesním, že jde o dlouhý panelový dům a tento byl rozdělen na tři samostatná SVJ.V roce 2012 jsme podnájemníci obecního bytu a hradíme nájem stále po staru. Správní firma /už asi 10 let stejná/ měla za povinnost, dle vás v den vzniku SVJ založit nový účet a tam měli chodit naše úhrady? /tedy už v roce 2012/. Nestalo se, toto se stalo až v době, kdy jsme přešli pod novou správní firmu. / v létě 2013/. Proč jsme přecházeli? Protože jsme viděli, jak ta původní firma hospodaří, jak s námi zachází, nejsme pro ni rovný partner,čekali jsme, že budou problémy, ale až takovéto, to jsme netušili. Jestli byla smlouva mezi městem a starou firmou nevím, nikdy jsme ji neviděli. Když jsme chtěli dělat novou / po první schůzi, že prý to má čas/, tedy jedinou cestou bylo najít si rychle firmu novou a začít se starat s péčí dobrého hospodáře. Nevím, proč by odpovědnost měla spadnout na nás,/členy výboru/, když se od prvního okamžiku, kdy jsme mohli něčeho dosáhnout /léto 2013, před tím se s námi nikdo moc bavit nechtěl/,snažíme sjednat v tomto pořádek.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.