Vyúčtování služeb - mimořádné vyúčtování
Jednou za rok , většinou v měsíci dubnu předkládám pro jednotlivé vlastníky tzv.vyúčtování služeb(teplo, voda atd.), zdůrazňuji vlastníky. Na dubnovém shromáždění chci prosadit poplatek za mimořádné vyúčtování 1 000,– Kč a šel by do fondu oprav. Mimořádné vyúčtování by nebylo při změně vlastníka. Týkalo by se to hlavně vlastníků máme 3, kteří pronajímají byty a během roku (není to pravidelně) mění nájemníky. "dlouhodobí nájemníci " jsou v pohodě ale pokud se vám v bytě vystřídají 3 období , která mají pokaždé jinšího nájemníka a paní vlastnice to chce uplně s klidem a automaticky rozúčtovat(po skončení účetního období)ona s tím tu práci a zodpovědnost nemá. Co vy nato členové statutárních orgánů , jak řešíte podobné problémy, co na ten poplatek? Je proti nějakým zákonům , kdyby vlastník obdržel za rok jenom jedno vyúčtování a je jeho problém kolik si tam vystřídá nájemníků? JAREKSVJ
Poslední komentáře