objednání služby pro SVJ - pravomoci
Dobrý den, včera přinesl vlastník nebytového prostoru z našeho SVJ paragon (resp. jeho kopii) za havarijní službu (zámečnictví) s tím, že se o víkendu nemohl dostat přes poškozený zámek ke své jednotce – nebytovému prostoru. Tyto prostory jsou společné a konkrétně se jedná o 1/3 interiérové dveře, které oddělují prostor hlavního vstupu od sklepních prostor domu.
Otázky jsou tedy následující:
- jedná se v tomto případě o tzv. havarijní stav (jako např. při havárii plynovodu nebo vodovodu), kde může opravu objednat kterýkoli z vlastníků?
- má vlastník bytové jednotky nebo nebytového prostoru právo svévolně objednávat službu, aniž by o této skutečnosti informoval výbor společenství?
- plyne povinnost SVJ toto uhradit, když nebyla výborem společenství služba objednána, nebo jde na vrub dotyčné osoby?
Děkuji předem za příspěvky. Nashledanou.
Poslední komentáře