Automatické tabulky pro účast a hlasování
Vážení, v příloze vám postupuji program pro PC – tabulky pro automatické vyhodnocení účasti na schůzi a vyhodnocování hlasování.
Jedná se o program Excel, který by měl každý umět.
Návod
- 1. List „Presentace“ je základním listem. – 2. Zde je nutné vyplnit údaje do sloupců podsvícených v názvu sloupce modře.
- 3. Ostatní údaje se automaticky vyhodnotí a doplní.
- 4. Údaje zde uvedené se automaticky převedou do následujících listů.
- 5. Do světle modrých polí je možné vpisovat texty.
- 6. Účast na schůzi se zapíše ve sloupci přítomen klávesou „+“ a potvrdí klávesou „Enter“. Neúčast na schůzi označíme klávesou „0“ (nula) nebe „Delete“ a potvrdíme klavesou „Enter“.
- 7. Na listech o hlasování se do příslušného sloupce zapisuje hlasování klávesou „+“ a potvrdí klávesou „Enter“. Po vyplnění sloupců pro, proti, zdržel, je automaticky vyhodnoceno hlasování. Je-li chybně zanesený údaj ohlásí program u řádku „Chyba!“ s červeným podsvícením.
- 8. Listy pro hlasování je libovolně možné kopírovat.
- 9. Pro rozšíření počtu řádku dle počtu jednotek a zachování automatického přenosů údajů je nutné:
- označit všecny listy (držet klávesu „Ctrl“ a kliknout levým tlačítkem myši na každý list)
- vložit do tabulky nové řádky např. nad předposledním řádkem,
- označit celý řádek nad nově vloženými řádky a zkopírovat do nově vložených řádků
(zkopírují se automaticky všechny funkce na všech listech)
- Následným otevřením listu Presentace je zde nutné doplnit do nových řádků údaje do sloupců podsvícených v názvu sloupce modře.
Matějka
Příloha | Velikost |
---|---|
VZOR hlasovani.xls | 91 KB |
Poslední komentáře