Pane Zdenku,
Vaše tvrzení, že k vyhlášce 372/2001 údajně chybí zákonné
zmocnění, je nepodložené. Musíte porovnávat vyhlášku s obsahem zákona
v době vydání této vyhlášky. K tomu si pak najděte příslušná
obsahově shodná ustanovení v účinném znění zákona. Je zcela
bezvýznamné, že mohou nyní být přečíslována nebo formulována poněkud
jinak. Rozhodující je vždy obsah a smysl právní normy, nikoliv číslo
paragrafu.
------------------------------------------------------------------------
Pokud jde o Váš návrh jak naložit s rozdíly nad 140%, zřejmě jste si
nevšiml, že jsem totéž zde podrobně probíral v několika příspěvcích
a dal jsem i odkaz na server TZB-Info, kde jsem před časem takový postup
publikoval: http://forum.tzb-info.cz/…ny-prispevky#…
V krátkosti:
Lze vyjít z předpokladu, že veškerá spotřeba tepla jednotky nad 140%
průměrných nákladů domu je teplo použité (vyplýtvané) vlastníkem
jednotky na ohřívání zemské atmosféry. Proto se mu podle § 3 odst. 2
vyhlášky 372/2001 Sb. naúčtuje plně k úhradě.
Ovšem příspěvek zjevně přesáhl duševní obzor místních Neználků, takže mé příspěvky v tomto vláknu jsou nyní neviditelné – vyminusované. Nemám věru žádnou chuť podrobně vysvětlovat např. agresivnímu diskutérovi A.P. jakou konkrétní taktiku a jaké důkazní prostředky v jakém pořadí a kombinaci bych použil, pokud by se věc řešila soudní cestou. Sám tyto podrobnosti k ničemu nepotřebuje; i kdybych mu dal přesné instrukce, neuměl by je efektivně uplatnit.
Tvrdím pouze, že jde o právně schůdný postup který věc beze zbytku řeší.
lake
Poslední komentáře