Pane Matějko,
náš výbor nám dal k vyplnění formulář, kde jsme měli uvést: jména osob bydlících v bytě, data narození (možná dokonce i RČ, to už si nevybavuji), telefon, zaměstanavetele!, telefon do zaměstanání, pokud byt pronajímáme tak jména nájemců vč. data narození a adresy trvalého bydliště atd. Nevěřícně jsme na to hleděli, protože tam už opravdu chyběla jen kolonka na číslo OP, číslo bankovního účtu a velikost bot… (vyloženě si to koledovalo o předání Úřadu na ochranu osobních údajů). Tyto údaje jsme neposkytli, mám zato, že jediná opravdu důležitá informace pro výbor (krom jména vlastníka) je kontaktní telefon na osoby, které v případě nějaké nehody mohou okamžitě přijít otevřít byt a situaci řešit.
Jelikož v té době jsme ještě neměli mnoho informací o správě SVJ (a náš výbor si pravidla stanovuje sám a nepřipouští diskuzi), nechali jsme to být a do příští schůze zapomněli. Přesto jak vidím z Vašeho příspěvku, je podobné jednání nesprávné. Tedy není potřeba nic jako Domovní kniha, pro jejíž účel tyhle info chtěli? Je to jen jakýsi přežitek z minulosti, že?
A zároveň se chci zeptat na zápis o schůzi. Na minulé schůzi konané před téměř 2 měsíci jsem se podivovala nad tím, že naše SVJ nevede účetnictví, což jsem krátce předtím zjistila. Přesto předsedkyně výboru tvrdila, že je všechno v pořádku, přestože všichni ostatní už snad procitli a pochopili, že tady něco nehraje. Proto čekám na zápis ze schůze, zda tam ty mnou uvedené informace a vůbec celá námitka budou uvedeny. Zápis ovšem pořád není, protože člen výboru, který ho má na starosti, ho musí neustále předělávat podle připomínek předsedkyně a ve výsledku už je asi celá situace tak překroucená, že se pod to ten člen odmítl podepsat. Proto se ptám: je nějaká lhůta pro sestavení a zveřejnění zápisu ze schůze? Ve stanovách to určeno není.
Děkuji. Fantová
Poslední komentáře